Naar boven

Garantie en reparaties

De garantietermijn verschilt per productgroep en loopt uiteen van 12 tot 24 maanden. Bij ieder product wordt de garantietermijn vermeld in onze shop of lees je dit terug in het garantiebewijs van het horloge, mits deze aanwezig is. Als jouw product niet meer werkt, of een ander defect heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.

GARANTIE


Uitgesloten van garantie bij horloges zijn:
- Horlogebanden
- Glas
- Kroon
- Batterij
- Verlies van steentjes van de kast of band
- Schade ontstaan door stoten, vallen en/of onjuist gebruik

Uitgesloten van garantie bij watchwinders zijn:
- Schade aan deksel, glas of kussens
- Motorschade door aanlopen

Defect bij ontvangst
Heb je een product ontvangen dat gebreken vertoont? Laat ons dit dan binnen 48 uur weten via info@kish.nl . Doe je dit niet binnen de gestelde tijd, dan vervalt je recht op garantie of vervanging.

REPARATIE


Reparatie binnen garantie
Mocht het defect onder de garantie en binnen de garantietermijn vallen, sturen wij het horloge door naar het servicecenter van het desbetreffende merk. Het duurt ca. 2-3 weken voordat je het horloge retour ontvangt. Indien de onderdelen niet voorradig zijn, kan het langer duren dan de genoemde 2-3 weken. Wij informeren je indien dit het geval is en doen ons best het horloge zo snel mogelijk te laten repareren.

Reparatie buiten garantie
Is er sprake van een defect aan het product, maar valt dit buiten de garantie of is de garantietermijn verlopen? Neem dan contact met ons op via info@kish.nl. In de meeste gevallen kunnen wij de reparatie voor je verzorgen.

We kunnen je product repareren tegen betaling, maar geven altijd eerst een prijsopgave zodat je niet voor onvoorziene kosten komt te staan. Pas na akkoord zullen wij de reparatie starten. Wil je het horloge niet laten repareren, dan kun je kiezen uit onderstaande opties:
- Retour zonder reparatie, na betaling van onderzoekskosten(€15,-) en verzendkosten (€6,95) 
- Gratis recycling

Een reparatie buiten de garantie duurt ca. 2-3 weken, afhankelijk van de voorraad van benodigde onderdelen. Zijn de onderdelen niet op voorraad, dan duurt het langer dan de genoemde 2-3 weken. Wij informeren je indien dit het geval is en doen ons best het horloge zo snel mogelijk te laten repareren.

KOSTEN


In geval van garantie:
Als je voor een product garantie wilt claimen, zijn de verzendkosten naar Kish.nl voor jouw rekening. Als de garantie wordt gehonoreerd, zijn alle kosten die daaruit voortkomen voor rekening van Kish.nl.

In geval van defect bij ontvangst:
Heb je een defect product ontvangen en dat binnen 48 uur aan ons gemeld? Dan zullen wij je vragen het product naar ons terug te sturen. De kosten voor de retourzending kun je op ons verhalen door de kassabon mee te sturen.

Retouradres
Kish.nl
Afdeling retouren
Hoofdstraat 38
7625 PE Zenderen

Stuur je product voldoende gefrankeerd en in een deugdelijke verpakking retour, met daarbij:
- het garantiebewijs
- ordernummer
- contactgegevens
- een ingevuld retourformulier download hier

Retourzendingen zonder het bovenstaande worden niet of vertraagd in behandeling genomen.

EXPERIENCE CENTER


Je mag je garantie of defect ook aanbieden in ons Experience Center in Zenderen. Bezoek ons van maandag tot en met vrijdag van 9.30-17.30 uur.