Naar boven
  • Voor 18.30 besteld, morgen in huis!
  • Gratis verzending*
  • 60 dagen op zicht
  • Uitstekende service
  • Kish.nl Nieuw in Zenderen

Garantie

Garantietermijn

De garantietermijn verschilt per productgroep en loopt uiteen van 12 tot 24 maanden. De garantietermijn staat vermeld bij de omschrijving van het betreffende product.

Uitgesloten van garantie

Horloges:
  • Horlogebanden
  • Glas
  • Kroon
  • Batterij
  • Verlies van steentjes van de kast of band
  • Schade ontstaan door stoten, vallen en/of onjuist gebruik
Watchwinders:
  • Schade aan deksel, glas of kussens
  • Motorschade door aanlopen

Defect bij ontvangst

Heeft u een product ontvangen dat gebreken vertoont? Maak dit dan binnen 48 uur aan ons kenbaar via info@kish.nl. Doet u dit niet binnen de gestelde tijd, dan vervalt uw recht op garantie of vervanging.

Reparatie buiten garantie

Is er sprake van een defect aan uw product, maar is valt dit buiten de garantie of is de garantietermijn verlopen? Neem dan contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen wij de reparatie voor u verzorgen. De kosten hiervoor komen voor uw rekening.

Kosten

In geval van garantie:
Als u voor een product garantie wilt claimen, zijn de verzendkosten naar Kish.nl voor uw rekening. Als de garantie wordt gehonoreerd, zijn alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van Kish.nl.

In geval van defect bij ontvangst:
Heeft u een defect product ontvangen en dat binnen 48 uur aan ons gemeld? Dan zullen wij u verzoeken het product naar ons terug te sturen. De kosten voor de retourzending kunt u op ons verhalen door de kassabon mee te sturen.

Retouradres

Kish.nl
Afdeling retouren
Hoofdstraat 38
7625 PE  Zenderen

Stuur uw product voldoende gefrankeerd en in een deugdelijke verpakking retour, met daarbij:
  • het garantiebewijs
  • uw ordernummer
  • uw contactgegevens
  • een ingevuld retourformulier download hier
Retourzendingen zonder het bovenstaande worden niet of vertraagd in behandeling genomen.