Succesvolle Open Dagen Kish.nl
Tijdens de Open Dagen van Kish.nl in het Experience Center in Zenderen werd ondernemer Rogier Koershuis ‘overvallen’. Het was Dennis Wilt, die met zijn cameraploeg en een bos bloemen het team kwam verblijden met een bijzondere boodschap: de nominatie voor Bornse ondernemer van het jaar 2017. Dit alles vond plaats tijdens de Open Dagen. Na weken van voorbereiding passen, meten, klussen en schilderen vond op 26 en 27 oktober de Open Dagen plaats!Ondernemer Koershuis: “De deuren staan al enige tijd open, maar ditmaal was er alles op alles gezet om mensen een kijkje te geven in de wereld van horloges en horlogebanden. Een 24 uur durend festijn, waarbij mensen een kijkje kregen onze wereld als horlogespecialist. Veel mensen hadden wel eens van Kish.nl gehoord, maar als ze daadwerkelijk Live kunnen shoppen in het assortiment van 5.000 horloges en 10.000 horlogebanden is dat wel een speciaal gevoel dat je mensen kan geven. De keuze is groot. Als team wilden wij dit laten zien tijdens de Open Dagen. Als je dan ook nog eens juist op die dag wordt ‘overvallen’ door een cameraploeg en een nominatie voor ondernemer van het jaar in ontvangst mag nemen, maakt je dat heel blij. Trots ben ik niet snel op iets. Maar in dit geval ben ik dat wel. Een prestatie waar wij als team al jaren lang voor werken. Mooi dat die erkenning er nu is en ook gezien wordt door anderen. De combinatie van online als een van Nederlands grootste aanbieders in horloges en de unieke offline aanvulling, maakt ons ook daadwerkelijk anders dan alle anderen in de branche. We zijn vernieuwend bezig. En juist dat is wat aanslaat bij mensen. Er is niet alleen voldoende keuze, maar we hebben ook daadwerkelijk veel tijd voor mensen in ons Experience Center”.


Lancering Kish.nl STEAMER blijkt shot in de roos
Als ondernemer ben je continue bezig. Op zoek naar de nieuwste producten is dagelijkse kost. Echt vernieuwend bezig zijn is een grote uitdaging. Meerwaarde bieden en mensen verrassen. Dat is waar wij sterk in zijn. Naast de combinatie van online shoppen en offline horloges of horlogebanden komen voelen, zien en ervaren kwamen wij op een nieuw idee: de Kish.nl Steamer. Een apparaat waarmee je zowel je sierraden, ringen als horloge als nieuw zal ervaren. Tijdens de Open Dagen hebben wij vele mensen een ‘whow-effect’ gegeven. Enkele opmerkingen waren: "Mijn diamantjes glimmen weer als nooit te voren" of “Ooohwhow… Hoe kan dat nou?! Als nieuw!”. Het speciale apparaat maakt je sieraden en horloge weer als nieuw. Zonder het gebruik van chemicaliën of ander schoonmaakmiddelen. We realiseren dit door middel van stoom onder zeer grote druk. Een apparaat waar slechts een handvol mensen mee werkt. Wij bieden dit aan ons in Experience Center.Wil jij weten hoe dit gaat? Bekijk de Kish.nl STEAMER en kom ook met je horloge of sierraad langs in ons Experience Center.

720 Design koffiemokken
De naam Experience Center betekent meer dan een winkel. Ondernemer Koershuis vervolgt: “Een standaard winkel is niet meer van deze tijd. Althans, dat is mijn mening. Mensen verwachten steeds meer. In het verleden heb ik zelf een winkel gehad in Oldenzaal. Op dat moment probeerde ik zo goed als mogelijk onderscheidend bezig te zijn. Ondanks dat leek de winkel in Oldenzaal nog teveel op een ‘traditionele winkelformule’. We hebben het roer volledig omgegooid en daar is het Experience Center uit ontstaan. En dat zie je terug in allerlei zaken. Hier staat koffie klaar, is er een video wall van waaruit je kan shoppen en kiezen uit 5.000 horloges en 10.000 horlogebanden, kan je een even relaxed een boek lezen of tv kijken, lekker bij de open haard zitten of gebruik maken van de Kish.nl Steaming. Om dit meer kracht bij te geven hebben wij een speciale koffiemokken wand gebouwd. Je zou het niet zeggen, maar 10 mensen hebben eraan gewerkt. Van design tot tekenaar, van de zager tot het zetten van de wand. Het resultaat is een bijzondere designwand met 720 koffiemokken. Tijdens de Open Dagen kregen mensen een herkenbaar blauw Kish.nl mok mee. Of de zwart, wit, oranje variant van onze buren waarmee we gezamenlijk het Experience Center gebouwd hebben. De mannen van SportvoedingWebshop.com”.
Het "YES-WE-GOT-HIM" moment
Plezier! Dat is wat wij hadden deze twee dagen. Het was bijzonder dat velen ons bezocht hebben. Natuurlijk voelde de binnenvallende cameraploeg als een soort van klap op de vuurpijl. Toch gaat onze grootste dank uit naar alle mensen die ons bezoeken en die het vertrouwen in ons hebben. Het zijn die mensen die ons het vertrouwen geven en ervoor zorgen dat Kish.nl al zoveel jaar bestaat. We blijven ontwikkelen. We blijven nieuwe dingen doen en creatief zijn. Of we als winnaar of niet uit de bus komen tijdens de finale verkiezen van ondernemer van het jaar maakt ons niet meer of minder gedreven. Wij blijven mooie dingen doen en hopelijk nog veel mensen blij maken. Dat is wat ons weer blij maakt.21 november zal tijdens een gala de winnaar bekend worden gemaakt wie zich ondernemer van het jaar 2017 mag noemen.
